핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


Leeteuk, Shindong, Kyuhyun, Ryeowook (& Changmin, Minho!)

گروه های اس ام دیروز به لندن رفتن ومثل اینکه کاملا یادشون رفته که تویک کشور غریبه ان وهمشون بالباس توخونه بیرون میرفت به جز ریووک ویسونگ!کیوهیون که کلا لباس راحتی پوشیده بوده وتوساختمون میگشته!لباسای ابیشو ببینین توروخدا!اونو معمولا یابالباس خواب میگشتن یاشلوارای کوتاه....چانگمینم حالا یاد گرفته جووووون من نگاش نین!!!!.!

وقتی که اعضای سوجو بابقیه گروه ها بیرون رفته بودن بازم گروه های دیگه لباسای بیخودی پوشیده بودن طوری که توجه همه رو به خودشون جلب کردن!!!!!!


 

مثلا لیتوکو ببینین انگار اومده13بدر یا مینهو رو!!!!!!

فکر کنم یادشون رفته که کی هستن!!!!!!!!!

 

 


نظرات شما عزیزان:

معصومه
ساعت18:37---31 ارديبهشت 1391
سلام....
الهی قرفون داداشام برم....الهی...کیوهیونوو.....آجی فدات بشه....چقدر شما خنگین...جونممممممممممممم.....میبین ی داداشامو....من الان دارم خودمو پرپر میکنم...یه سونگ از بچگی پسر با ملاحظه ای بود...ولی اون داداشام کمتر واسشون پیش میومد...


لیلا
ساعت14:10---31 ارديبهشت 1391
آپم گلم خواستی بیا

Kim Yoona
ساعت11:39---31 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم!

وبلاگت عااالیه!

میشه بگی چه جوری میشه توی Media Fire یا localhostr عضو شد تا بتونم کلیپ آپلود کنم؟خودت سایت بهتری سراغ نداری؟

اگه نحوه عضویتشو بگی ممنون میشم؟

راستی اشکالی نداره اگه بعضی مطالب وبلاگتو با ذکر منبع کپی کنم؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: یک شنبه 3 خرداد 1391برچسب:superjunior,, | موضوع: <-PostCategory-> |